• Uit voorraad geleverd
  • Niet tevreden? Geld terug
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Voor 18:00 besteld is volgende dag in huis*
  • Achteraf betalen mogelijk

Reclames & Aansprakelijkheid

Reclames & aansprakelijkheid

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een 'afkoelingsperiode' van 7 werkdagen na aflevering van het product, bouFFante hanteert 21 dagen. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden, waarbij de klant zelf de portokosten voor het terugsturen dient te betalen. Wordt een bestelling aan de deur reeds geweigerd, dan worden te allen tijde alle door ons gemaakte (verzend)kosten in rekening gebracht. Wanneer u zich heeft bedacht over een via onze site gedane bestelling en u wenst de goederen te retourneren, doe dit dan direct na ontvangst. Omdat verzending altijd voor rekening en risico van de verzender geschiedt, dient het pakket deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te zijn (onvoldoende gefrankeerde post wordt reeds door PostNL geweigerd). Wanneer de teruggezonden goederen compleet, in originele/onbeschadigde verpakking en ongebruikt zijn, dan storten wij het door u betaalde aankoopbedrag zo spoedig mogelijk (doch uiterlijk binnen 30 dagen) terug op uw rekening. Voeg voor een snelle afwikkeling dan ook altijd een kopie van de aankoopfactuur/bevestigingsmail bij met de vermelding 'annulering' en uw bank- of girorekeningnummer.

Gevolgen van het toepassen van het retourrecht :
Bij een juiste toepassing van het retourrecht zijn beide partijen gehouden de wederzijds verrichte prestaties terug te draaien. Kan de koper het ontvangen product niet, slechts gedeeltelijk of in verslechterde toestand terugleveren, dan zal hij de waardevermindering moeten compenseren. Dit geldt echter niet wanneer de waardevermindering uitsluitend terug te voeren is op het controleren van het ontvangen product, zoals dat bijvoorbeeld ook in een winkel mogelijk zou zijn geweest. De koper kan het risico van waardevermindering beperken indien hij de zaken niet in gebruik neemt en handelingen nalaat die de waarde van het product beïnvloeden.

Wanneer binnen een redelijke periode blijkt, dat de koper een verkeerd of gebrekkig pruduct heeft ontvangen, dient dit binnen bekwame tijd na ontdekking te worden gemeld bij bouFFante.nl, de koper is verplicht de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en daarbij gebleken gebreken onmiddellijk schriftelijk of per email te melden bij de klantenservice van bouFFante.nl

Een klacht melden 

Per E-mail - 24 uur per dag, 7 dagen per week

Reactietijd: gemiddeld de eerstvolgende werkdag

Contact

info@bouffante.nl

Bereikbaar van 09:00 tot 18:00 op werkdagen via telefoon nummer +31 (0)10-2519873